Steam ugdymas

Tai integralus, į kompleksišką tikrovės reiškinių pažinimą, pritaikymą ir problemų sprendimą kreipiantis mokinių gebėjimų ugdymas gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, menų ir matematikos kontekste. STEAM, angl. science, technology, engineering, arts, maths.

STEAM – tai patirtinis ugdymas, apjungiantis mokslą, inžineriją, menus, technologijas ir matematiką. Tai moderni ugdymosi kryptis plačiai taikoma pasaulyje jau ir ikimokykliniame ugdyme.

Strategija ir planai



Mokykla siekia gauti STEM mokyklos ženklą. STEAM veiklos:

  • Europos kalbų diena.
  • „Gėles iš Lego kaladėlių“.
  • „Išsipučiantis balionėlis“.
  • „Tyrinėjame medžiagų savybes“.
  • „Eksperimentai su žvake“.
  • „Gipsas ir jo savybės“.
  • „Kalėdinis burbulas“.

Mokomieji tyrimai už mokyklos ribų:

  • Fotografijos muziejuje „Gaminu fotogramą“.
  • Patyriminė gamtosauginė veikla - Šiaulių Botanikos sode. „Tyrinėju ir atrandu“.
  • Išmaniojoje mokykloje užsiėmimas „Lego ir virtuali realybė kosmose.
  • STEAM JUNIOR programa „Romuvos“ progimnazijoje (4 klasių mokiniai).
  • Dainų parkas „Tyrinėju rudenį“.
  • Aušros muziejus, Malūnininko sodyba „Užgavėnių kaukės“.

Priešmokyklinukų eksperimentai:

  • „Nusirengęs kiaušinis“.
  • „Kiaušinis ant vandens“.
  • „Kiaušinis acte“.
  • „Balionas – skylė“.
  • „Geltona, žalia, raudona“.
  • „Kūrybinės Velykų dirbtuvėlės“.
  • „Šiaudinių žaislų paslaptis“.

Visos dienos mokyklos mokinių STEAM veiklos:

  • „Netradicinis piešimas lauke“.
  • „Rudens mozaika“.
  • „Tyrimai, eksperimentai mokyklos darže“.
  • „Piešiame rankomis“.
  • „Muzikos diena“.
  • „Anglų kalbos diena“.
  • Projektas „Nuo sėklytės iki augalėlio“.
  • Įgyvendino rudeninį projektą „Gamtos dovanos ir saviraiška“.

STEAM mokinių veiklų galerija:

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 9.00 – 9.45
  • 2. 10.00 – 10.45
  • 3. 10.55 – 11.40
  • 4. 12.10 – 12.55
  • 5. 13.10 – 13.55
  • 6. 14.05 – 14.55