Atrask, tyrinėk, kurk: 3c klasė STEAM Junior programoje

3c klasės mokiniai dalyvavo „Romuvos“ progimnazijos organizuotoje STEAM Junior programoje, kurios tikslas - skatinti mokinių domėjimąsi Lietuvos istorija, gamtos mokslais, technologijomis, inžinerija, matematika, atsinaujinančiais energijos šaltiniais, ugdyti kūrybiškumą, inovatyvumą, lyderystės ir verslumo gebėjimus.

Programą sudarė penki teminiai užsiėmimai, integruojantys įvairias mokymo sritis ir praktines veiklas.

Pirmojo užsiėmimo tema - „Iš praeities į dabartį“. Jo metu mokiniai susipažino su senoviniais šuliniais, vandens malūno veikimo principais ir šių įrenginių technologiniu bei inžineriniu pagrindu.

Antrajame užsiėmime „Vandens agrarinės būsenos“ mokiniai konstravo vandens apytakos ratą ir atliko eksperimentus su vandeniu, tyrinėdami gamtos dėsnius praktiniu būdu.

Trečiasis užsiėmimas buvo skirtas vandens tyrimams. Mokiniai analizavo kūdros vandenį, aiškinosi, kokie gyviai jame gyvena, ir kokį poveikį vandens kokybei daro aplinka.

Ketvirtajame užsiėmime „Hidroelektrinė - tvarus energijos šaltinis“ mokiniai išbandė 3D modeliavimo programą „Tinkercad“ ir kūrė vandens malūno modelius, taikydami įgytas žinias inžinerijos srityje.

Paskutinis užsiėmimas buvo skirtas refleksijai. Mokiniai apibendrino visų užsiėmimų metu įgytas žinias, dalijosi įspūdžiais, aptarė įsimintiniausias akimirkas. Už aktyvų dalyvavimą ir puikius darbus visi buvo apdovanoti padėkos raštais.

Nuoširdžiai dėkojame „Romuvos“ progimnazijos matematikos mokytojai Daivai Lukšienei už prasmingą edukacinę patirtį. Ši programa padėjo mokiniams gilinti žinias apie gamtos reiškinius, lavinti kritinį mąstymą, problemų sprendimo įgūdžius bei skaitmeninį raštingumą.

Autorius:
Erika Bražienė

Nuotraukos:
Erika Bražienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas