Logopedėmis mokykloje dirba
Kabineto Nr. 1A
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Pietūs |
Nekontaktinis laikas |
Pirmadienis |
13.00–15.00 |
17.00–18.18 |
|
Antradienis |
13.00–15.00 | 17.00–18.18 | |
Trečiadienis |
13.00–14.00 | 11.00–11.30 17.00–18.18 |
|
Ketvirtadienis |
13.00–15.00 | 12.30–13.00 17.00–18.18 |
|
Penktadienis | 12.00–14.00 | 11.30–12.00 17.00–18.18 |
Kontaktai
Telefonas +370 41 55 23 56
Kabineto Nr. 1A
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Pietūs |
Nekontaktinis laikas |
Pirmadienis |
11.00–12.00 |
12.00–12.30 |
16.00–18.18 |
Antradienis |
12.00–16.00 | 11.00–11.30 | 16.00–18.18 |
Trečiadienis |
13.00–15.00 | 12.00–12.30 | 12.30–13.00 15.00–18.18 |
Ketvirtadienis |
10.00–11.00 12.00–15.00 |
11.00–11.30 | 11.30–12.00 15.00–18.18 |
Penktadienis | 11.00–11.00 12.00–15.00 |
11.00–11.30 | 7.00–09.00 11.30–12.00 15.00–18.18 |
Kontaktai
Telefonas +370 41 55 23 56
Logopedas
Teikia kryptingą ir efektyvią specialiąją logopedinę pagalbą mokiniams, turintiems kalbėjimo ir kalbos sutrikimų. Šalina mokinių kalbėjimo ir kalbos sutrikimus. Įvertina mokyklos mokinių specialiuosius ugdymo(si) poreikius ir raidos ypatumus. Sudaro sąlygas galimų sutrikimų prevencijai. Formuoja teigiamą mokyklos bendruomenės požiūrį į specialiuosius ugdymo(si) poreikių turinčius mokinius.
Logopedo funkcijos
- Įvertina mokinių kalbos raidos ypatumus, nustato kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, specialiuosius ugdymosi poreikius.
- Siūlo skirti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų, teisės aktų nustatyta tvarka.
- Numato pagalbos teikimo vaikui, mokiniui būdus, metodus bei formas bendradarbiaudamas su mokytojais, tėvais (globėjais), kitais su vaiku ir mokiniu dirbančiais specialistais, švietimo pagalbos įstaigomis, Šiaulių pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais.
- Sudaro individualiąsias, pogrupines ir grupines specialiųjų poreikių mokinių kalbos ugdymo programas, jas taiko.
- Šalina specialiųjų poreikių mokinių kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus.
- Padeda mokytojams pritaikyti ir parengti mokiniams, kuriems paskirta specialioji pedagoginė pagalba, mokomąją medžiagą ir mokymo priemones.
- Konsultuoja mokytojus, specialiųjų poreikių mokinių tėvus (globėjus) ir kitus asmenis, tiesiogiai dalyvaujančius ugdymo procese specialiosios pedagoginės pagalbos mokiniams teikimo klausimais.
- Rengia ir naudoja pagalbos teikimo procese specialiąsias mokymo priemones, skirtas specialiųjų poreikių mokinių kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų lavinimui, taikydamas logopedijos naujoves.
- Šviečia mokyklos bendruomenę aktualiais kalbos raidos, kalbos neišlavėjimo ar sutrikimų prevencijos ir jų šalinimo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais, formuoja mokyklos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų poreikių mokinius.
- Inicijuoja ir įgyvendina prevencines veiklas, projektus kartu su vaiko gerovės komisija ir mokyklos taryba.
- Atlieka pedagoginius tyrimus mokykloje, atsižvelgdamas į mokyklos bendruomenės poreikius (prioritetus, strateginį ir metinį veiklos planus).
- Tvarko ir pildo darbo dokumentus.
- Planuoja ir derina su mokyklos direktoriumi metinės veiklos prioritetus ir pagal juos rengia savo veiklos programą mokslo metams.
- Rengia ataskaitas, raštus, įsakymų ir kitų vidaus dokumentų projektus, susijusius su logopedo veikla.
- Dalyvauja direktoriaus sudarytų nuolatinių ir laikinųjų komisijų darbe, teikia reikalingą informaciją bei pasiūlymus.
- Vykdo kitus su mokyklos veikla susijusius nenuolatinio pobūdžio direktoriaus pavedimus.
Logopedo pranešimai