Šiaulių „Saulės“ pradinė mokykla

Skulptūrų lipdymas iš molio

Tikslas:
Ugdyti mokinių kūrybiškumą, vaizduotę ir inžinerinio mąstymo gebėjimus, susipažįstant su skulptūros kūrimo procesu.

Priemonės:
Molio masė, vanduo, lipdymo įrankiai, pagrindai skulptūroms.

Dalyviai:
4c klasės mokiniai.

Veikla:
Mokiniai susipažino su skulptūros sąvoka, molio savybėmis ir darbo įrankiais. Praktinėje veikloje kūrė skulptūras iš molio, tyrinėjo formas, proporcijas ir ieškojo būdų, kaip išlaikyti kūrinių stabilumą. Užsiėmimo pabaigoje pristatė savo darbus, aptarė kūrybos procesą ir džiaugėsi rezultatais.

Rezultatai:
Mokiniai suprato, kad skulptūros kūrimas reikalauja kūrybiškumo, kruopštumo ir techninio mąstymo. Veikla lavino vaizduotę, loginį mąstymą, rankų judesių tikslumą ir skatino domėtis meno bei inžinerijos sąsajomis.

Patobulinti gebėjimai ir kompetencijos:
Kūrybiškumas - formų, proporcijų ir idėjų paieška.
Inžinerinis mąstymas - konstrukcijų stabilumo sprendimai.
Socialinė ir emocinė kompetencija - darbas komandoje ir idėjų dalijimasis.

Išvada:
Lipdymas iš molio - tai veikla, kuri jungia meninę kūrybą ir inžinerinį mąstymą, ugdo gebėjimą kurti, mąstyti ir džiaugtis savo darbo rezultatu.

Autorius:
Erika Bražienė

Nuotraukos:
Erika Bražienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas