Švietimo pagalbos teikimo sudėtis
Eil. Nr. |
Vardas, Pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos komisijoje |
---|---|---|---|
1. | Vilma Gapšienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui | Pirmininkė |
2. | Sima Butkutė | Vyresnioji socialinė pedagogė | Pavaduotoja |
3 | Eralda Piktūrnienė | Pradinio ugdymo mokytoja, metodininkė | Sekretorė |
4. | Ilona Bušmaitė | Vyresnioji logopedė, specialioji pedagogė | Narė |
5. | Felicija Jocienė | Bibliotekininkė, visos dienos mokyklos mokytoja | Narė |
6. | Neringa Strelkovienė | Logopedė, specialioji pedagogė | Narė |
Švietimo pagalbos teikimo funkcijos
Organizuoja ir koordinuoja prevencinį darbą, švietimo pagalbos teikimą, kuria saugią ir palankią vaiko ugdymui aplinką, pritaiko švietimo programas mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių ir kt. Komisijos kompetencijoje – nagrinėti nesėkmingo mokymosi, mokinių nenoro ar baimės eiti į mokyklą priežastis ir imtis konkrečių veiksmų, kurie padėtų išspręsti šias problemas. Jos pareiga – analizuoti elgesio taisyklių pažeidimus, smurto, patyčių, žalingų įpročių, teisėtvarkos pažeidimų atvejus ir padėti mokytojams. Komisijos nariai sprendžia įvairias mokytojų ir vaikų santykių problemas, patarinėja tėvams.
Ištikus netikėtam ar pavojingam įvykiui mokykloje, komisijos nariai organizuos krizės valdymo priemones, apie tai teiks informaciją mokyklos bendruomenei, atitinkamoms tarnyboms ir visuomenei.
Tikslas - Organizuoti ir koordinuoti prevencinį darbą, švietimo pagalbos teikimą, užtikrinti bendruomenės saugumą, skatinant pozityvų mokinių elgesį ir kuriant tvarų, emociškai saugų ir sveiką mokyklos klimatą.
Uždaviniai:
- Rūpintis vaiko socialine gerove ir teikti emocinę paramą bei stiprinti psichologinį atsparumą.
- Analizuoti mokinių elgesio taisyklių pažeidimus, smurto, patyčių, nelankymo ar nenoro lankyti mokyklą ir kitus vidaus tvarkos taisyklių pažeidimų atvejus.
- Organizuoti ir koordinuoti mokymo(si)/ugdymo(si), švietimo ar kitos pagalbos teikimą, atsižvelgiant į kiekvieno vaiko individualius poreikius bei galimybes.
- Organizuoti ir koordinuoti švietimo programų pritaikymą ir individualizavimą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių.
- Konsultuoti tėvus (globėjus, rūpintojus) vaikų ugdymo organizavimo, elgesio, lankomumo, saugumo užtikrinimo ir kitais su vaiko gerove susijusiais klausimais.
- Organizuoti lietuvių kalbos konsultacijas iš Ukrainos perkeltiems mokiniams (vaikams), numatyti tolesnio mokymosi perspektyvą, švietimo pagalbos poreikį.
- Bendradarbiauti su mokyklos savivaldos, savivaldybės institucijomis bei organizacijomis.
Dokumentai
Švietimo pagalbos teikimas | Atnaujinta | Dydis | ||
---|---|---|---|---|
Vaiko gerovės komisijos veiklos planas | 2024-10-07 19:47:18 | 291.06 KB | ||
Mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimas bei švietimo ir/ar specialiojo ugdymo skyrimas | 2024-02-06 17:41:58 | 139.03 KB | ||
Vaiko gerovės komisijos darbo reglamentas | 650.19 KB |