Šiaulių „Saulės“ pradinė mokykla

Informacija lengvai suprantama kalba     

 

 

Informacija apie Šiaulių „Saulės“ pradinę mokyklą

 

Kas yra Šiaulių „Saulės“

pradinė mokykla?

 

Šiaulių miesto „Saulės“

pradinė mokykla yra ugdymo įstaiga.

 

Toliau Šiaulių miesto „Saulės“

pradinę mokyklą vadinsime mokykla.

Kodėl vaikai eina į mokyklą?

 

Vaikams yra svarbu mokytis.

Todėl vaikai eina į mokyklą.

Kai vaikai pradeda eiti į mokyklą,

jie pradeda mokytis įvairių dalykų.

Pavyzdžiui, vaikai pradeda mokytis skaityti.

Kokio amžiaus vaikai mokosi mokykloje?

 

Mokykloje mokosi vaikai, kuriems yra:

  • 5 metai,
  • 6 metai,
  • 7 metai,
  • 8 metai,
  • 9 metai,
  • 10 metų,
  • 11 metų.

Ko vaikai mokosi mokykloje?

 

Mokykloje vaikai mokosi:

  • rašyti,
  • skaityti,
  • skaičiuoti,
  • konstruoti,
  • piešti,
  • žaisti,

ilsėtis.

Vaikai mokosi per pamokas.

Po kiekvienos pamokos yra pertrauka.

Per pertrauką vaikai nesimoko.

Per pertrauką vaikai ilsisi.

Kas vaikus moko mokykloje?

 

Mokykloje vaikus moko mokytojai.

Mokytojai:

  • moko vaikus naujų dalykų,
  • padeda vaikams mokytis,
  • žiūri, kaip vaikams sekasi mokykloje.

Kaip vaikui sekasi mokykloje,

mokytojas parašo dienyne.

Dienynas yra interneto puslapis,

kur mokytojai rašo:

  • kaip vaikui sekasi mokykloje,
  • ko vaikas išmoko,
  • kada vaikas neatėjo į mokyklą.

Dienynas vadinasi „Tamo“.

Dienyno interneto puslapio adresas yra

https://dienynas.tamo.lt/.

Kas dirba Mokykloje?

 

Mokykloje dirba:

  • Mokyklos direktorė

Erika Masiliauskienė.

  • Direktorės pavaduotoja

Vilma Gapšienė.

  • Mokytojai.
  • Kiti darbuotojai,

pavyzdžiui, virėjai.

Kaip vaikai valgo mokykloje?

 

Mokykloje yra valgykla.

Vaikai valgo valgykloje.

Vaikai valgykloje valgo:

  • pusryčius,
  • pietus,
  • pavakarius. 

Kas būna mokykloje po pamokų?

 

Po pamokų mokykloje būna būreliai.

Pavyzdžiui:

  • šokių būrelis,
  • kompiuterių būrelis,
  • kalbų būrelis.

Kalbų būrelyje vaikai mokosi kalbų,

pavyzdžiui, anglų kalbos.

 

Po pamokų vaikai taip pat gali eiti

į visos dienos grupes.

Visos dienos grupėje

vaikai būna po pamokų iki vakaro.

Kokie renginiai vyksta mokykloje?

 

Mokykloje vyksta įvairūs renginiai.

Pavyzdžiui, mokykloje vyksta:

  • spektakliai,
  • koncertai,
  • šventės,

pavyzdžiui, Kalėdų šventė.

 

Vaikai dalyvauja mokyklos renginiuose.

Kada mokykla dirba?

 

Mokykla dirba:

  • pirmadienį,
  • antradienį,
  • trečiadienį,
  • ketvirtadienį

nuo 8 valandos iki 17 valandos,

  • penktadienį

nuo 8 valandos iki 15 valandos 45 minučių.

Per šventes Mokykla nedirba.

 

1 dieną prieš šventę mokykla dirba

1 valanda trumpiau.

 

 

 

Šventės yra:

  • sausio 1 diena,
  • vasario 16 diena,
  • kovo 11 diena,
  • Velykų diena.

Velykų diena kiekvienais metais

yra vis kitą dieną.

  • gegužės 1 diena,
  • birželio 24 diena,
  • liepos 6 diena,
  • rugpjūčio 15 diena,
  • lapkričio 1 diena,
  • lapkričio 2 diena,
  • gruodžio 24 diena,
  • gruodžio 25 diena,
  • gruodžio 26 diena.

Kada mokykloje vaikams nėra pamokų?

 

Vaikams pamokų nėra per:

  • atostogas,
  • šventes.

Kur yra Mokykla?

 

Mokykla yra Šiauliuose,

Dainų gatvėje 15.

Ką daryti, jeigu turiu klausimų

apie mokyklą?

 

Jeigu turite klausimų apie mokyklą,

Jūs galite:

  • Paskambinti į mokyklą.

Mokyklos telefono numeris yra

0 41 552 356.

  • Parašyti elektroninį laišką.

Mokyklos elektroninio pašto adresas yra

mokykla@saulespm.lt.

  • Ateiti į mokyklą.

Mokyklos adresas yra

Dainų gatvė 15,

Šiauliai.

Kokią informaciją galima rasti mokyklos interneto puslapyje?

 

Mokyklos interneto puslapyje

galima paskaityti apie:

  • vaikų mokymą,
  • mokyklos renginius,
  • mokyklos projektus,
  • pagalbą vaikams,
  • darbuotojų kontaktus.

Kontaktai yra telefono numeriai ir

elektroninių paštų adresai.

Mokyklos interneto puslapio adresas yra

https://saulespm.lt/.

Paspauskite ant šios nuorodos.

Tada Jums atsidarys interneto puslapis.

Tekstą lengvai suprantama kalba parengė Šiaulių „Saules“ pradinės mokyklos direktorė Erika Masiliauskienė ir raštinės vedėja Irena Lunskienė.

Tekstą lengvai suprantama kalba redagavo Inga Daraškienė.

Tekstą lengvai suprantama kalba vertino Ernesta Protasova

Teksto lengvai suprantama kalba vertinimą koordinavo Daiva Ivanauskaitė

Iliustracijų šaltiniai:

https://arasaac.org/

https://www.freepik.com/

 

© European Easy-to-Read Logo: Inclusion Europe.

Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos rasite čia:

www.inclusion-europe.eu/easy-to-read

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
1. 8.00—8.45
  • 1. 8.00—8.45
  • 2. 09.00—09.45
  • 3. 10.00—10.45
  • 4. 10.55—11.40
  • 5. 12.10—12.55
  • 6. 13.05—13.50