Mokykloje veikia šios metodinės grupės
Pradinio ir priešmokyklinio ugdymo metodinė grupė | |||
Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos grupėje |
---|---|---|---|
1. | Neringa Urbonienė | Pradinio ugdymo vyresnioji mokytoja | Pirmininkė |
2. | Felicija Navakienė | Pradinio ugdymo mokytoja | Sekretorė |
3. | Akvilė Brajytė | Priešmokyklinio ugdymo mokytoja, metodininkė | Narė |
4. | Erika Bražienė | Pradinio ugdymo mokytoja, metodininkė | Narė |
5. | Edita Česnauskienė | Pradinio ugdymo mokytoja, metodininkė | Narė |
6. | Daiva Lukošaitienė | Pradinio ugdymo vyresnioji mokytoja | Narė |
7. | Giedrė Nemaniūnaitė | Pradinio ugdymo mokytoja, metodininkė | Narė |
8. | Eralda Piktūrnienė | Pradinio ugdymo mokytoja, metodininkė | Narė |
9. | Jovita Povilaitytė | Pradinio ugdymo mokytoja | Narė |
10. | Ema Stonytė | Pradinio ugdymo mokytoja (pavaduojanti) | Narė |
11. | Agnė Šimkevičiūtė | Pradinio ugdymo mokytoja | Narė |
12 | Simona Tolušytė | Priešmokyklinio ugdymo vyresnioji mokytoja | Narė |
13. | Jurgita Žukauskienė | Pradinio ugdymo vyresnioji mokytoja | Narė |
Meninio, užsienio kalbos ugdymo ir pagalbos mokiniui metodinė grupė | |||
Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos grupėje |
1. | Ilona Ragažinskienė | Anglų kalbos vyresnioji mokytoja | Pirmininkė |
2. | Vita Vainauskienė | Karjeros specialistė | Sekretorė |
3. | Ainė Bartašiūtė | Muzikos mokytoja | Narė |
4. | Ilona Bušmaitė | Vyresnioji logopedė, specialioji pedagogė | Narė |
5. | Sima Butkutė | Vyresnioji socialinė pedagogė | Narė |
6. | Karolina Dambrauskaitė | Dorinio ugdymo mokytoja | Narė |
7. | Elvyra Labanauskienė | Visos dienos mokyklos mokytoja | Narė |
8. | Rita Penkauskienė | Visos dienos mokyklos mokytoja | Narė |
9. | Neringa Strelkovienė | Logopedė, specialioji pedagogė | Narė |
10. | Jūratė Vaitkienė | Šokio vyresnioji mokytoja | Narė |
11. | Felicija Jocienė | Bibliotekininkė, visos dienos mokyklos mokytoja | Narė |
Metodinės grupės funkcijos
- Nustatyti Metodinės grupės veiklos prioritetus.
- Teikti siūlymus metodinės veiklos organizavimo klausimais mokyklos vadovui.
- Nagrinėti ugdymo turinio įgyvendinimo sėkmingumą.
- Skatinti mokytojų gerosios patirties sklaidą mokyklos, miesto, šalies ir tarptautiniu lygmenimis.
- Aptarti mokytojų pateiktus ilgalaikius ugdymo planus ir teikti rekomendacijas mokyklos vadovui dėl jų tvirtinimo.
- Aptarti mokytojų parengtus metodinius darbus, metodines priemones, mokymo ir mokymosi priemones, ir, autoriams pritarus, inicijuoti jų sklaidą.
- Prireikus dalyvauti vertinant mokytojų praktinę veiklą, teikti metodines rekomendacijas.
Pamokų laikas