Šiaulių „Saulės“ pradinė mokykla

Metodinė taryba

Metodinės veiklos tikslas – siekti nuolatinio mokytojų profesinės kompetencijos augimo, skatinti mokytojų kūrybiškumą, gebėjimą nuolat tobulinti ugdymo turinį, metodus, užtikrinti ugdymo proceso veiksmingumą.

Metodinės tarybos sudėtis

Eil. Nr. Vardas, pavardė Pareigos įstaigoje Pareigos taryboje
1. Akvilė Brajytė Mokytoja metodininkė Pirmininkė
2. Agnė Šimkevičiūtė Mokytoja Sekretorė
3. Ainė Bartašiūtė Muzikos mokytoja Narė
4. Indrė Bekerienė Priešmokyklinio ugdymo mokytoja Narė
5. Akvilė Brajytė Priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Narė
6. Erika Bražienė Pradinių klasių mokytoja metodininkė Narė
7. Ilona Bušmaitė Vyresnioji logopedė, specialioji pedagogė Narė
8. Sima Butkutė Vyresnioji socialinė pedagogė Narė
9. Edita Česnauskienė Pradinių klasių mokytoja metodininkė Narė
10. Karolina Dambrauskaitė Dorinio ugdymo (tikybos) mokytoja Narė
11. Ina Dobržinskienė Vyresnioji anglų kalbos mokytoja Narė
12. Felicija Jocienė Bibliotekininkė, visos dienos mokyklos mokytoja Narė
13. Daiva Lukošaitienė Pradinių klasių vyresnioji mokytoja Narė
14. Felicija Navakienė Pradinių klasių mokytoja Narė
15. Rita Penkauskienė Visos dienos mokyklos mokytoja Narė
16. Gabrielė Petraitytė Ketvirtos kategorijos psichologė Narė
17. Eralda Piktūrnienė Pradinių klasių mokytoja metodininkė Narė
18. Jovita Povilaitytė Pradinių klasių mokytoja Narė
19. Ilona Ragažinskienė Vyresnioji anglų kalbos mokytoja Narė
20. Neringa Strelkovienė Logopedė, specialioji pedagogė Narė
21. Ema Stonytė Pradinių klasių mokytoja (nesuteikta) Narė
22. Agnė Šimkevičiūtė Pradinių klasių mokytoja Narė
23. Simona Tolušytė Vyresnioji priešmokyklinio ugdymo mokytoja Narė
24. Neringa Urbonienė Pradinių klasių vyresnioji mokytoja Narė
25. Jurgita Žukauskienė Pradinių klasių vyresnioji mokytoja Narė
26. Vita Vainauskienė Karjeros specialistė Narė
27. Jūratė Vaitkienė Vyresnioji šokio mokytoja Narė

Metodinės tarybos funkcijos:

  • Vadovaudamasi Pradinio ugdymo bendrosiomis programomis, Bendraisiais ugdymo planais, Pradinio ugdymo programų aprašu, numato mokinių žinių ir pasiekimų vertinimo principus.
  • Nustato ugdymo turinio parinkimo principus.
  • Inicijuoja naujų mokymo metodų taikymą darbe bei mokomųjų dalykų integravimo ryšius.
  • Teikia siūlymus ir rekomendacijas Mokyklos administracijai dėl ugdymo turinio planavimo.
  • Analizuoja mokytojų paruoštas individualiąsias ugdymo programas bei ugdymo priemones, derina ilgalaikius planus.
  • Teikia metodinę pagalbą mažesnę patirtį turintiems specialistams.
  • Organizuoja metodinės patirties sklaidą.
  • Teikia siūlymus dėl vadovėlių ir mokymo priemonių užsakymo.

Atnaujinta: 2025-10-13
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 8.00 – 8.45
  • 2. 09.00 – 09.45
  • 3. 10.00 – 10.45
  • 4. 10.55 – 11.40
  • 5. 12.10 – 12.55
  • 6. 13.05 – 13.50