Metodinės veiklos tikslas – siekti nuolatinio mokytojų profesinės kompetencijos augimo, skatinti mokytojų kūrybiškumą, gebėjimą nuolat tobulinti ugdymo turinį, metodus, užtikrinti ugdymo proceso veiksmingumą.
Metodinės tarybos sudėtis
| Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos taryboje |
|---|---|---|---|
| 1. | Akvilė Brajytė | Mokytoja metodininkė | Pirmininkė |
| 2. | Agnė Šimkevičiūtė | Mokytoja | Sekretorė |
| 3. | Ainė Bartašiūtė | Muzikos mokytoja | Narė |
| 4. | Indrė Bekerienė | Priešmokyklinio ugdymo mokytoja | Narė |
| 5. | Akvilė Brajytė | Priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė | Narė |
| 6. | Erika Bražienė | Pradinių klasių mokytoja metodininkė | Narė |
| 7. | Ilona Bušmaitė | Vyresnioji logopedė, specialioji pedagogė | Narė |
| 8. | Sima Butkutė | Vyresnioji socialinė pedagogė | Narė |
| 9. | Edita Česnauskienė | Pradinių klasių mokytoja metodininkė | Narė |
| 10. | Karolina Dambrauskaitė | Dorinio ugdymo (tikybos) mokytoja | Narė |
| 11. | Ina Dobržinskienė | Vyresnioji anglų kalbos mokytoja | Narė |
| 12. | Felicija Jocienė | Bibliotekininkė, visos dienos mokyklos mokytoja | Narė |
| 13. | Daiva Lukošaitienė | Pradinių klasių vyresnioji mokytoja | Narė |
| 14. | Felicija Navakienė | Pradinių klasių mokytoja | Narė |
| 15. | Rita Penkauskienė | Visos dienos mokyklos mokytoja | Narė |
| 16. | Gabrielė Petraitytė | Ketvirtos kategorijos psichologė | Narė |
| 17. | Eralda Piktūrnienė | Pradinių klasių mokytoja metodininkė | Narė |
| 18. | Jovita Povilaitytė | Pradinių klasių mokytoja | Narė |
| 19. | Ilona Ragažinskienė | Vyresnioji anglų kalbos mokytoja | Narė |
| 20. | Neringa Strelkovienė | Logopedė, specialioji pedagogė | Narė |
| 21. | Ema Stonytė | Pradinių klasių mokytoja (nesuteikta) | Narė |
| 22. | Agnė Šimkevičiūtė | Pradinių klasių mokytoja | Narė |
| 23. | Simona Tolušytė | Vyresnioji priešmokyklinio ugdymo mokytoja | Narė |
| 24. | Neringa Urbonienė | Pradinių klasių vyresnioji mokytoja | Narė |
| 25. | Jurgita Žukauskienė | Pradinių klasių vyresnioji mokytoja | Narė |
| 26. | Vita Vainauskienė | Karjeros specialistė | Narė |
| 27. | Jūratė Vaitkienė | Vyresnioji šokio mokytoja | Narė |
Metodinės tarybos funkcijos:
- Vadovaudamasi Pradinio ugdymo bendrosiomis programomis, Bendraisiais ugdymo planais, Pradinio ugdymo programų aprašu, numato mokinių žinių ir pasiekimų vertinimo principus.
- Nustato ugdymo turinio parinkimo principus.
- Inicijuoja naujų mokymo metodų taikymą darbe bei mokomųjų dalykų integravimo ryšius.
- Teikia siūlymus ir rekomendacijas Mokyklos administracijai dėl ugdymo turinio planavimo.
- Analizuoja mokytojų paruoštas individualiąsias ugdymo programas bei ugdymo priemones, derina ilgalaikius planus.
- Teikia metodinę pagalbą mažesnę patirtį turintiems specialistams.
- Organizuoja metodinės patirties sklaidą.
- Teikia siūlymus dėl vadovėlių ir mokymo priemonių užsakymo.
Pamokų laikas

