Metodinė taryba

Metodinės tarybos tikslas – siekti nuolatinio mokytojų profesinės kompetencijos augimo, skatinti mokytojų kūrybiškumą, gebėjimą nuolat tobulinti ugdymo turinį, metodus, užtikrinti ugdymo proceso veiksmingumą.

Metodinės tarybos sudėtis

Eil. Nr.

Vardas, pavardė

Pareigos įstaigoje

Pareigos taryboje

1. Giedrė Nemaniūnaitė Pradinio ugdymo mokytoja metodininkė Pirmininkė
2. Agnė Šimkevičiūtė Pradinio ugdymo mokytoja Sekretorė
3. Edita Česnauskienė Priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Narė
4. Ilona Ragažinskienė Anglų kalbos vyresnioji mokytoja Narė
5. Neringa Urbonienė Pradinio ugdymo vyresnioji mokytoja Narė

Metodinės tarybos funkcijos

  • Kartu su mokyklos direktoriaus pavaduotoju ugdymui nustato mokyklos metinės metodinės veiklos prioritetus, sudaro veiklos planą ir koordinuoja jo įgyvendinimą.
  • Koordinuoja mokykloje veikiančių metodinių grupių veiklą, užtikrindama mokytojus ugdymo dermei, tęstinumui ir kokybei.
  • Analizuoja ir vertina dalykų, neformaliojo vaikų švietimo ugdymo programas.
  • Aprobuoja mokomųjų dalykų teminius ir individualaus mokymo planus, teikia mokyklos direktoriui rekomendacijas dėl jų patvirtinimo.
  • Svarsto parengtus dalykų programų projektus.
  • Analizuoja ugdymo turinio įgyvendinimo sėkmingumą.
  • Nagrinėja mokinių ugdymo(si) sėkmę ir jų pasiekimus.
  • Aptaria mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikius, nustato prioritetus.
  • Analizuoja ir vertina atestuojamų mokytojų metodinę veiklą.
  • Vertina mokytojų metodinius darbus, mokymo(si) priemones, analizuoja mokytojų praktinę veiklą ir patirties sklaidą.
  • Sprendžia kabinetų aprūpinimo priemonėmis poreikio klausimus.
  • Teikia siūlymus mokyklos tarybai, direktoriui dėl metodinės veiklos organizavimo, ugdymo inovacijų diegimo.
  • Inicijuoja gerosios pedagoginės patirties sklaidą, mokytojų bendradarbiavimą su šalies mokyklomis, vykdančiomis priešmokyklinio ir pradinio ugdymo programas.
  • Rengia metodinius seminarus, kitus renginius mokytojams, bendradarbiaujant su Švietimo centrais ar kitomis kvalifikacijos tobulinimo institucijomis.
  • Sprendžia pedagogines, metodines ir kitas su ugdymu(si) susijusias problemas.
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 9.00 – 9.45
  • 2. 10.00 – 10.45
  • 3. 10.55 – 11.40
  • 4. 12.10 – 12.55
  • 5. 13.10 – 13.55
  • 6. 14.05 – 14.55