Metodinės tarybos tikslas – siekti nuolatinio mokytojų profesinės kompetencijos augimo, skatinti mokytojų kūrybiškumą, gebėjimą nuolat tobulinti ugdymo turinį, metodus, užtikrinti ugdymo proceso veiksmingumą.
Metodinės tarybos sudėtis
Eil. Nr. |
Vardas, pavardė |
Pareigos įstaigoje |
Pareigos taryboje |
---|---|---|---|
1. | Akvilė Brajyte | Priešmokyklinio ugdymo mokytoja, metodininkė | Pirmininkė |
2. | Agnė Šimkevičiūtė | Pradinio ugdymo mokytoja | Sekretorė |
3. | Ilona Ragažinskienė | Anglų kalbos vyresnioji mokytoja | Narė |
4. | Neringa Urbonienė | Pradinio ugdymo vyresnioji mokytoja | Narė |
Metodinės tarybos funkcijos
- Kartu su mokyklos direktoriaus pavaduotoju ugdymui nustato mokyklos metinės metodinės veiklos prioritetus, sudaro veiklos planą ir koordinuoja jo įgyvendinimą.
- Koordinuoja mokykloje veikiančių metodinių grupių veiklą, užtikrindama mokytojus ugdymo dermei, tęstinumui ir kokybei.
- Analizuoja ir vertina dalykų, neformaliojo vaikų švietimo ugdymo programas.
- Aprobuoja mokomųjų dalykų teminius ir individualaus mokymo planus, teikia mokyklos direktoriui rekomendacijas dėl jų patvirtinimo.
- Svarsto parengtus dalykų programų projektus.
- Analizuoja ugdymo turinio įgyvendinimo sėkmingumą.
- Nagrinėja mokinių ugdymo(si) sėkmę ir jų pasiekimus.
- Aptaria mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikius, nustato prioritetus.
- Analizuoja ir vertina atestuojamų mokytojų metodinę veiklą.
- Vertina mokytojų metodinius darbus, mokymo(si) priemones, analizuoja mokytojų praktinę veiklą ir patirties sklaidą.
- Sprendžia kabinetų aprūpinimo priemonėmis poreikio klausimus.
- Teikia siūlymus mokyklos tarybai, direktoriui dėl metodinės veiklos organizavimo, ugdymo inovacijų diegimo.
- Inicijuoja gerosios pedagoginės patirties sklaidą, mokytojų bendradarbiavimą su šalies mokyklomis, vykdančiomis priešmokyklinio ir pradinio ugdymo programas.
- Rengia metodinius seminarus, kitus renginius mokytojams, bendradarbiaujant su Švietimo centrais ar kitomis kvalifikacijos tobulinimo institucijomis.
- Sprendžia pedagogines, metodines ir kitas su ugdymu(si) susijusias problemas.
Pamokų laikas