Už neformalųjį švietimą mokykloje atsakingas asmuo
Kabineto Nr. 7
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Pietūs |
Pirmadienis |
8.00–17.00 |
12.00–12.45 |
Antradienis |
8.00–17.00 |
12.00–12.45 |
Trečiadienis |
8.00–17.00 |
12.00–12.45 |
Ketvirtadienis |
8.00–17.00 |
12.00–12.45 |
Penktadienis | 8.00–15.45 | 12.00–12.45 |
Kontaktai
Telefonas +370 41 55 23 56
Tvarkaraštis
Neformaliojo švietimo tvarkaraštis 2024-2025 m. m.
Neformaliojo vaikų švietimo tikslai
- Padėti vaikui tenkinti pažinimo, lavinimosi ir saviraiškos poreikius per kompetencijų ugdymą.
- Sudaryti palankią bei saugią aplinką ir galimybes mokinių pažinimui, lavinimuisi, saviraiškai, bendravimo poreikių tenkinimui, vertybinių nuostatų formavimui ir socializacijai.
Neformaliojo vaikų švietimo uždaviniai
- Ugdyti ir plėtoti vaikų kompetencijas per saviraiškos poreikių tenkinimą.
- Ugdyti pilietiškumą, tautiškumą, įsitikinimų ir gyvenimo būdų įvairovę.
- Skatinti mokinių savarankiškumą ir kūrybiškumą, taikant aktyviuosius mokymo metodus, integraciją, pačių vaikų iniciatyvą.
Neformaliojo vaikų švietimo principai
- Aktualumo principas – neformaliojo vaikų švietimo veikla skirta socialinėms, kultūrinėms, asmeninėms, edukacinėms, profesinėms ir kitoms kompetencijoms ugdyti.
- Demokratiškumo principas – mokytojai, tėvai ir vaikai yra bendro ugdymosi proceso kūrėjai, kartu identifikuoja poreikius.
- Prieinamumo principas – sudaromos sąlygos vaikų kompetencijoms ugdyti per pasirinktą veiklą. Veiklos ir būdai yra prieinami visiems vaikams pagal amžių, turimą patirtį.
- Individualizavimo principas – neformalusis ugdymas individualizuojamas pagal kiekvienam vaikui reikalingą kompetenciją, atsižvelgiant į jo asmenybę, galimybes , poreikius ir pasiekimus.
- Savanoriškumo principas – vaikai laisvai renkasi neformaliojo švietimo teikėją (mokytoją) tinkamiausios veiklos kompetencijai ugdyti.
- Atvirumo principas – veiklų rezultatai konkretūs ir matomi (darbai parodose, koncertai, leidiniai, sportiniai pasiekimai).
- Pozityvumo – ugdymosi procese kuriamos teigiamos emocijos, sudaromos sąlygos gerai vaiko savijautai.
- Patirties – ugdymas grindžiamas patyrimu ir jo refleksija;
- Ugdymosi grupėje – mokomasi spręsti tarpasmeninius santykius, priimti bendrus sprendimus, dalytis darbais ir atsakomybėmis.
Neformaliojo ugdymo kryptys
- Meninė (muzikinė, dailės, choreografijos ir kt.).
- Mokslinė-pažintinė(intelektinė, techninė, kalbinė, technologinė).
- Sportinė.
- Sociokultūrinė (etninė, pilietinė)