Neformalusis švietimas

Už neformalųjį švietimą mokykloje atsakingas asmuo

Vilma Gapšienė Direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Kabineto Nr. 7

Darbo laikas

Savaitės dienos

Darbo laikas

Pietūs

Pirmadienis

8.00–17.00

12.00–12.45

Antradienis

8.00–17.00

12.00–12.45

Trečiadienis

8.00–17.00

12.00–12.45

Ketvirtadienis

8.00–17.00

12.00–12.45

Penktadienis 8.00–15.45 12.00–12.45

Kontaktai Telefonas +370 41 55 23 56

El. paštas Rašyti

Tvarkaraštis

Neformaliojo švietimo tvarkaraštis 2024-2025 m. m.

Neformaliojo vaikų švietimo tikslai

  1. Padėti vaikui tenkinti pažinimo, lavinimosi ir saviraiškos poreikius per kompetencijų ugdymą.
  2. Sudaryti palankią bei saugią aplinką ir galimybes mokinių pažinimui, lavinimuisi, saviraiškai, bendravimo poreikių tenkinimui, vertybinių nuostatų formavimui ir socializacijai.

Neformaliojo vaikų švietimo uždaviniai

  1. Ugdyti ir plėtoti vaikų kompetencijas per saviraiškos poreikių tenkinimą.
  2. Ugdyti pilietiškumą, tautiškumą, įsitikinimų ir gyvenimo būdų įvairovę.
  3. Skatinti mokinių savarankiškumą ir kūrybiškumą, taikant aktyviuosius mokymo metodus, integraciją, pačių vaikų iniciatyvą.

Neformaliojo vaikų švietimo principai

  1. Aktualumo principas – neformaliojo vaikų švietimo veikla skirta socialinėms, kultūrinėms, asmeninėms, edukacinėms, profesinėms ir kitoms kompetencijoms ugdyti.
  2. Demokratiškumo principas – mokytojai, tėvai ir vaikai yra bendro ugdymosi proceso kūrėjai, kartu identifikuoja poreikius.
  3. Prieinamumo principas – sudaromos sąlygos vaikų kompetencijoms ugdyti per pasirinktą veiklą. Veiklos ir būdai yra prieinami visiems vaikams pagal amžių, turimą patirtį.
  4. Individualizavimo principas – neformalusis ugdymas individualizuojamas pagal kiekvienam vaikui reikalingą kompetenciją, atsižvelgiant į jo asmenybę, galimybes , poreikius ir pasiekimus.
  5. Savanoriškumo principas – vaikai laisvai renkasi neformaliojo švietimo teikėją (mokytoją) tinkamiausios veiklos kompetencijai ugdyti.
  6. Atvirumo principas – veiklų rezultatai konkretūs ir matomi (darbai parodose, koncertai, leidiniai, sportiniai pasiekimai).
  7. Pozityvumo – ugdymosi procese kuriamos teigiamos emocijos, sudaromos sąlygos gerai vaiko savijautai.
  8. Patirties – ugdymas grindžiamas patyrimu ir jo refleksija;
  9. Ugdymosi grupėje – mokomasi spręsti tarpasmeninius santykius, priimti bendrus sprendimus, dalytis darbais ir atsakomybėmis.

Neformaliojo ugdymo kryptys

  1. Meninė (muzikinė, dailės, choreografijos ir kt.).
  2. Mokslinė-pažintinė(intelektinė, techninė, kalbinė, technologinė).
  3. Sportinė.
  4. Sociokultūrinė (etninė, pilietinė)
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
4. 10.55 – 11.40
  • 1. 8.00 – 8.45
  • 2. 09.00 – 09.45
  • 3. 10.00 – 10.45
  • 4. 10.55 – 11.40
  • 5. 12.10 – 12.55
  • 6. 13.05 – 13.50