Prasidėjus mokinių vasaros atostogoms, mokytojai skiria laiko saviugdai

Įtrauktis švietime yra nuolatinis vertybinis procesas, kuriuo siekiama geriausių galimybių visiems vaikams. Šiaulių „Saulės“ pradinės mokyklos pedagogų bendruomenė, nuosekliai ir kryptingai siekia stiprinti savo kompetencijas įtraukiajam ugdymui, suvokti jį vertybiniu požiūriu, nes kiekvienas vaikas yra individualus, turintis savitų poreikių.

Birželio 18 d. mūsų mokyklos mokytojai ir mokytojo padėjėjai dalyvavo mokyklos organizuotuose mokymuose – „Kaip dirbti su agresyviais, hiperaktyviais, nerimaujančiais ir autistiškais vaikais mokyklose ir ikimokyklinio ugdymo įstaigose?“, kuriuos vedė socialinių mokslų daktaras Tomas Lagūnavičius.

Mokymų metu pedagogai susipažino su trimis įtraukaus ugdymo variantais, diskutavo apie labiausiai priimtiną taikyti savo mokykloje, gilinosi į pagyrimų ir padėkų rašymo mokiniams turinį, analizavo trijų lygių motyvavimo sistemą šeimoje, vyko diskusija apie mokinio padėjėjo ir klasės auklėtojo bendradarbiavimo aspektus, siekiant kuo sėkmingesnės visų mokinių itraukties į ugdymo procesą.

Autorius:
Vilma Gapšienė

Nuotraukos:
Vilma Gapšienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas