Metodinės grupės

Mokykloje veikia šios metodinės grupės

Pradinio ir priešmokyklinio ugdymo metodinė grupė 
Eil. Nr. Vardas, pavardė Pareigos įstaigoje Pareigos grupėje
1. Neringa Urbonienė Pradinio ugdymo vyresnioji mokytoja Pirmininkė
2. Felicija Navakienė Pradinio ugdymo mokytoja Sekretorė
3. Akvilė Brajytė Priešmokyklinio ugdymo mokytoja, metodininkė Narė
4. Erika Bražienė Pradinio ugdymo mokytoja, metodininkė Narė
5. Edita Česnauskienė Pradinio ugdymo mokytoja, metodininkė Narė
6. Daiva Lukošaitienė Pradinio ugdymo vyresnioji mokytoja  Narė
7. Giedrė Nemaniūnaitė Pradinio ugdymo mokytoja, metodininkė Narė
8. Eralda Piktūrnienė Pradinio ugdymo mokytoja, metodininkė Narė
9. Jovita Povilaitytė Pradinio ugdymo mokytoja Narė
10. Ema Stonytė Pradinio ugdymo mokytoja (pavaduojanti)  Narė
11. Agnė Šimkevičiūtė Pradinio ugdymo mokytoja Narė
12 Simona Tolušytė Priešmokyklinio ugdymo vyresnioji mokytoja Narė
13. Jurgita Žukauskienė Pradinio ugdymo vyresnioji mokytoja   Narė
Meninio, užsienio kalbos ugdymo ir pagalbos mokiniui metodinė grupė
Eil. Nr. Vardas, pavardė Pareigos įstaigoje Pareigos grupėje
1. Ilona Ragažinskienė Anglų kalbos vyresnioji mokytoja Pirmininkė
2. Vita Vainauskienė Karjeros specialistė Sekretorė
3. Ainė Bartašiūtė Muzikos mokytoja Narė
4. Ilona Bušmaitė Vyresnioji logopedė, specialioji pedagogė Narė
5. Sima Butkutė Vyresnioji socialinė pedagogė Narė
6. Karolina Dambrauskaitė  Dorinio ugdymo mokytoja Narė
7. Elvyra Labanauskienė Visos dienos mokyklos mokytoja Narė
8. Rita Penkauskienė Visos dienos mokyklos mokytoja Narė
9. Neringa Strelkovienė Logopedė, specialioji pedagogė Narė
10. Jūratė Vaitkienė Šokio vyresnioji mokytoja Narė
11. Felicija Jocienė Bibliotekininkė, visos dienos mokyklos mokytoja Narė

Metodinės grupės funkcijos

  • Nustatyti Metodinės grupės veiklos prioritetus.
  • Teikti siūlymus metodinės veiklos organizavimo klausimais mokyklos vadovui.
  • Nagrinėti ugdymo turinio įgyvendinimo sėkmingumą.
  • Skatinti mokytojų gerosios patirties sklaidą mokyklos, miesto, šalies ir tarptautiniu lygmenimis.
  • Aptarti mokytojų pateiktus ilgalaikius ugdymo planus ir teikti rekomendacijas mokyklos vadovui dėl jų tvirtinimo.
  • Aptarti mokytojų parengtus metodinius darbus, metodines priemones, mokymo ir mokymosi priemones, ir, autoriams pritarus, inicijuoti jų sklaidą.
  • Prireikus dalyvauti vertinant mokytojų praktinę veiklą, teikti metodines rekomendacijas.
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 8.00 – 8.45
  • 2. 09.00 – 09.45
  • 3. 10.00 – 10.45
  • 4. 10.55 – 11.40
  • 5. 12.10 – 12.55
  • 6. 13.05 – 13.50