Fenomenais grįstas ugdymas – naujas požiūris į mokymąsi mūsų mokykloje

Mūsų mokykloje pradėtas įgyvendinti inovatyvus metodas – Fenomenais grįstas ugdymas (FGU), kurio tikslas skatinti mokinius tyrinėti pasaulį per įvairius reiškinius. Mūsų mokykloje šią metodiką pirmieji išbandė 3a klasės mokiniai, gilindamiesi į klimato kaitos temą.

Projekto eiga ir tikslai
Integruojant gamtos mokslus, anglų kalbą ir muziką, trečiokai analizavo klimato kaitos reiškinį, rinko ir sistemino informaciją, dalyvavo edukacinėse veiklose ir kūrė interaktyvias užduotis. Projekto baigiamoji dalis – sukurtas edukacinis žaidimas „Saugokime Žemę / Save the Earth“, kuris taps mokymo priemone visai mokyklos bendruomenei.

Mokinių veiklos ir rezultatai
Dalyvaudami projekte mokiniai:

Gilino žinias apie klimato kaitą, jos poveikį aplinkai ir nykstančias rūšis;
Plėtė anglų kalbos žodyną, įvardindami svarbiausius su tema susijusius terminus;
Tobulino kūrybiškumo, kritinio mąstymo ir bendradarbiavimo įgūdžius;
Dalyvavo edukacijose, kuriose bendravo su šios srities specialistais.
Mokytojų komanda
Projektą įgyvendino įvairių dalykų mokytojų komanda:

Muzikos mokytoja Ainė Bartašiūtė;
Anglų kalbos mokytoja Ilona R.;
Pradinių klasių mokytoja Ema S.;
Ugdymo karjerai specialistė Vita V..
Pasitelkiant šią metodiką, pastebėtas didesnis mokinių įsitraukimas, noras aktyviai mokytis ir tyrinėti. Fenomenais grįstas ugdymas leidžia mokiniams suprasti mokymosi naudą realiame gyvenime, todėl tikimasi, kad ši praktika taps svarbia ugdymo dalimi mūsų mokykloje.

Autorius:
Ainė Bartašiūtė, Vita Vainauskienė, Ilona Ragažinskienė, Ema Stonytė

Nuotraukos:
Mokytojos

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas