Apskrito stalo diskusija

Spalio 28 d., net per mokinių rudens atostogas, mokinio padėjėjai susirinko aptarti ypatingai svarbios temos – „Įtraukusis ugdymas: iššūkiai ir galimybės“. Diskusijos tikslas buvo ne tik pasidalinti vertinga patirtimi, bet ir kartu rasti būdus, kaip dar geriau įgyvendinti įtraukųjį ugdymą, užtikrinant pagalbą mokiniams, turintiems įvairius poreikius.
Mokinio padėjėjai aktyviai dalinosi savo įžvalgomis, lūkesčiais ir aptarė problemas, su kuriomis susiduria kasdieninėje veikloje. Dirbdami grupėse, jie kūrė naujus sprendimus ir metodus, padedančius įveikti iškilusius sunkumus.
Diskusiją moderavo pavaduotoja ugdymui V. Gapšienė, kuri ne tik supažindino dalyvius su pagrindiniais įtraukiojo ugdymo iššūkiais, bet ir atvėrė galimybes kūrybiškiems sprendimams.
Dalyviai dalinosi idėjomis:
Kaip sukurti lanksčias ir kūrybingas mokymo aplinkas.
Kaip svarbu reguliariai rengti susitikimus tarp mokinių padėjėjų, pedagogų ir tėvų, siekiant užtikrinti, kad visi būtų laiku ir išsamiai informuoti apie mokinio pažangą ir kylančius sunkumus.
Visi išėjo kupini naujų idėjų ir motyvacijos. Ši bendrystė neabejotinai įkvėps padėjėjus toliau siekti geriausių rezultatų, dirbant su mokiniais, kuriems reikia papildomos pagalbos.

Autorius:
Vilma Gapšienė

Nuotraukos:
Vilma Gapšienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas